Ferrari 12Cilindri tocmai a fost dezvaluit la Miami
În universul în care turboalimentarea și hibridizarea își fac tot mai mult loc, biroul PHP de închirieri auto Cluj vă anunță că Ferrari a decis să rămână fidelă unei tradiții de excepție prin lansarea noului Ferrari 12Cilindri, înlocuitorul mult așteptat al modelului 812, o mișcare care ar putea marca sfârșitul unei ere pentru marca italiană. Noul GT Ferrari, denumit simplu 12Cilindri, își face intrarea pe scenă într-o epocă în care motoarele mari, aspirate natural, devin din ce în ce mai rare. Cu toate acestea, Ferrari a ales să păstreze flacăra vie a motorului V12, oferind pasionaților mașini performante care să îmbine eleganța, versatilitatea și performanța, toate sub aceeași siglă frontală emblematică.
De la debutul său spectaculos pe plaja din Miami Beach, cu ocazia sărbătoririi a 70 de ani de prezență Ferrari pe piața americană, Ferrari 12Cilindri este expresia cea mai recentă a filozofiei companiei de a oferi putere pură, fără compromisuri. Inspirat de legendarele Grand Tourers din anii '50 și '60, acest model continuă să ducă mai departe moștenirea unică a motorului V12 plasat în față, menținând în același timp standarde noi în materie de performanță, confort și design. Noul Ferrari 12Cilindri nu este doar pentru entuziaștii de condus, ci și pentru cei care caută noi standarde în materie de performanță, confort și design. De la veterani ai mărcii, pasionați de emoțiile unice pe care doar un Ferrari V12 le poate oferi, la clienți noi care visează să îmbine confortul și designul italian cu plăcerea de a conduce, acest model este destinat celor care au o viziune clară asupra esenței Ferrari. Cu adevărat, o mașină pentru cei aleși.
Noul design al Ferrari 12Cilindri este o incursiune îndrăzneață într-un teritoriu modern și futurist, abandonându-și complet nostalgia și trăsăturile distinctive ale predecesorului său, 812 Superfast. La o privire rapidă, s-ar putea chiar să nu-l recunoști drept un Ferrari, dar asta pentru că a fost conceput să fie revoluționar și să se distingă prin proiectarea sa. Cu toate acestea, pasionații de Ferrari cu ochi ageri vor putea remarca unele elemente de design retro. Modul în care farurile se îmbrățișează în jurul barei frontale amintește de modelul 365 Daytona din anii '60, iar detaliile negre de pe capotă fac aluzie la aceeași mașină. De asemenea, luminile de zi cu LED-uri ies în evidență precum barele cromate de pe clasicele Ferrari.
Parbrizul a fost împins cât mai mult în spate pentru a face loc motorului V12 de sub capotă, iar stâlpii din spate au o formă exagerată, care se curbează în spatele geamurilor și urcă în arc până în acoperiș. Cel mai radical aspect este însă la partea din spate. Ferrari 12Cilindri are stopuri complet plate, fără nici o urmă de rotunjime precum SF90, iar chiar și cele patru evacuări sunt de formă rectangulară.
O versiune Spider, descoperită, este de asemenea disponibilă pentru cei dornici de senzații tari la volan. De obicei, Ferrari ține versiunile decapotabile ale mașinilor sale sub anonimat pentru câteva luni, dar nu și de data aceasta. Arată exact cum biroul PHP de închirieri auto Cluj aeroport se aștepta, ca un coupe 12Cilindri cu un acoperiș metalic pliabil. În ambele versiuni, GT și Spider, noul Ferrari 12Cilindri demonstrează un echilibru între inovație și omagierea tradiției, oferind un design care își propune să redefinească standardele în lumea automobilelor de lux.
Aerodinamica reprezintă un aspect esențial în dezvoltarea și performanța oricărui automobil, iar în cazul noului Ferrari 12Cilindri, acest aspect a fost abordat cu o atenție deosebită pentru a asigura o combinație perfectă între eleganță și performanță. Unul dintre obiectivele principale ale aerodinamicii Ferrari 12Cilindri a fost să producă o mașină cu aspect sobru și elegant, fără să facă compromisuri în ceea ce privește performanța. Elementele cheie care definesc secțiunea din spate sunt spoilerul cu o lățime de 25 de milimetri și aerodinamica activă. Spoilerul asigură recomprimarea necesară pentru menținerea eficienței aerodinamice a mașinii când rezistența la înaintare este minimă, iar aripioarele permit două configurații diferite, de rezistență redusă (LD) și de forță de apăsare mare (HD).
În configurația de rezistență redusă, aripioarele sunt aliniate cu caroseria, astfel încât să fie invizibile pentru fluxul de aer, iar acest lucru se întâmplă până la viteze de 60 km/h, când forța de apăsare nu este un factor relevant pentru performanța mașinii. În schimb, între aceste viteze, forța de apăsare joacă un rol esențial, iar mișcarea aripioarelor depinde de accelerația longitudinală și laterală a mașinii. În configurația de forță de apăsare mare, Ferrari 12Cilindri generează maximum de forță de apăsare, asigurând un echilibru aerodinamic perfect.
Partea inferioară a mașinii a fost proiectată pentru a maximiza generarea eficientă a încărcăturii verticale și pentru a gestiona fluxul de aer din radiatoarele centrale. Așadar, abordarea Ferrari în ceea ce privește aerodinamica pentru 12Cilindri evidențiază un echilibru perfect între performanță și eleganță, asigurându-se că mașina este la fel de eficientă în ceea ce privește rezistența la înaintare și forța portantă, fără a face compromisuri în ceea ce privește aspectul său distinctiv și elegant.
Interiorul noului Ferrari 12Cilindri emană un echilibru perfect între lux, tehnologie și performanță, oferind o experiență captivantă pentru șofer și pasageri deopotrivă. Cu un design care amintește de SUV-ul Ferrari Purosangue, compania PHP de închirieri auto aeroport Cluj observă că această cabină este dominată de un tablou de bord care se învăluie în jurul șoferului, creând o atmosferă de control și conectare totală cu mașina. Noul sistem de interfață om-mașină (HMI - Human Machine Interface) este cu adevărat revoluționar, oferind trei ecrane care îmbunătățesc experiența de condus și pasagerilor. Cu controlul intuitiv și accesul rapid la informații importante, șoferul se poate concentra mai bine asupra drumului, în timp ce pasagerul este complet implicat în experiența de condus.
Pasagerul beneficiază de propriul său ecran tactil, asigurând o experiență confortabilă și personalizată. Ecranul central de dimensiuni generoase este dotat cu Apple CarPlay și Android Auto, oferind acces rapid și ușor la toate funcțiile esențiale și la divertisment. Ecranele tactile din interiorul noului Ferrari 12Cilindri au dimensiuni variate pentru a oferi o experiență optimă de utilizare și vizualizare a informațiilor. Ecranul central tactil, amplasat în centrul tabloului de bord, are o diagonală generoasă de 26 cm, facilitând accesul rapid la diferite funcții și aplicații. Ecranul pentru șofer, amplasat în fața acestuia, are o dimensiune impresionantă de 40 cm, oferind o afișare clară a informațiilor legate de conducere și dinamica vehiculului. Ecranul pentru pasager, menit să îl implice complet în experiența de condus, are o diagonală de 22 cm, asigurându-se că acesta se simte ca un veritabil copilot.
Materialele de înaltă calitate, precum Alcantara, domină interiorul, iar posibilitatea de a personaliza pielea și cusăturile oferă un nivel suprem de rafinament și exclusivitate. În plus, introducerea unui plafon panoramic din sticlă adaugă o senzație de spațiu și aerisire în cabină, creând o atmosferă plăcută și elegantă.
Volanul capacitiv și butoanele adâncite asigură un control precis și intuitiv, indiferent de condițiile de conducere. Sistemele Apple CarPlay și Android Auto oferă conectivitate mobilă fără cusur, iar sistemul audio de înaltă calitate dezvoltat în colaborare cu Burmester oferă o experiență sonoră de excepție, completând perfect atmosfera luxuriantă din interiorul Ferrari 12Cilindri. Interiorul acestei super mașini redefinește standardele de lux și tehnologie în lumea automobilelor de performanță, oferind o experiență incomparabilă atât pentru șofer, cât și pentru pasageri.
Motorul V12 al noului Ferrari 12Cilindri reprezintă o continuare a tradiției constructorului italian de a oferi mașini cu performanțe excepționale și sunet inconfundabil. Ferrari a ales să păstreze un motor mare, aspirat natural, cu 12 cilindri, de fapt, de aici și numele mașinii 12Cilindri, iar acest lucru este esențial pentru identitatea și caracterul său. Cu regulile de emisii devenind tot mai stricte, agenția PHP închirieri auto Cluj vă anunță cu tristețe că acest V12 ar putea fi unul dintre ultimele motoare V12 montate în față produse vreodată de Ferrari, motiv pentru care trebuie să fie unul excepțional. Motorul se bazează pe unitatea V12 de 6.5 litri pe care o regăsim și în echiparea modelului Ferrari 812 Superfast, însă au fost făcute îmbunătățiri pentru a obține mai multă putere și eficiență.
Noul Ferrari 12Cilindri dezvoltă o putere impresionantă de 830 CP și un cuplu de 678 Nm. Această putere este similară cu cea a modelului 812 Competizione, ceea ce îi conferă performanțe de top. Ferrari promite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 2.9 secunde și o viteză maximă de peste 340 km/h, ceea ce îl plasează în fruntea categoriei sale. Pentru a permite motorului V12 să atingă 9500 rpm, inginerii au lucrat la reducerea greutății și inerției componentelor sale, adoptând tije de titan și pistoane dintr-un aliaj de aluminiu diferit. Acest lucru a dus la o reducere semnificativă a greutății și o mai bună reacție la accelerație.
Transmisia este asigurată de o cutie de viteze DCT cu 8 trepte, care oferă schimbări de viteză mai rapide și o performanță îmbunătățită în toate treptele. Sistemul de evacuare a fost, de asemenea, revizuit pentru a respecta cele mai recente reglementări privind emisiile, fără a compromite sunetul caracteristic al unui V12 Ferrari. Așadar, motorul V12 al noului Ferrari 12Cilindri îmbină performanța extraordinară cu tehnologia de ultimă generație pentru a oferi o experiență de condus de excepție, menținând totodată tradiția și pasiunea pentru motoarele aspirate natural care au consacrat marca Ferrari.
Noul Ferrari 12Cilindri se remarcă nu doar prin puterea și performanța motorului său, ci și prin inovațiile aduse la nivelul șasiului, suspensiilor și roților. Chiar dacă motorul din față poate părea familiar, sub caroserie întâlnim o abordare complet nouă. Șasiul construit în întregime din aluminiu, similar cu predecesorul său, 812, prezintă totuși o serie de îmbunătățiri remarcabile. Ferrari a reușit să găsească o metodă nouă de turnare a elementelor de amortizare, conferindu-le o rigiditate și o ușurință suplimentară. Acest lucru, combinat cu alte ajustări de proiectare, a condus la un șasiu cu 15% mai rigid decât al modelului 812, îmbunătățind manevrabilitatea și stabilitatea pe pistă. Noua Ferrari 12Cilindri are o greutate declarată de aproximativ 1.560 de kilograme. Este important de menționat că această cifră se referă la masa mașinii fără fluidele aflate la bord, cum ar fi combustibilul și lichidul de răcire. Este posibil ca greutatea efectivă să varieze în funcție de dotări și opțiuni.
În ceea ce privește roțile, Ferrari 12Cilindri poate fi echipat cu anvelope Michelin Pilot Sport S5 sau Goodyear Eagle F1 Supersport, dezvoltate special pentru această mașină. Aceste anvelope au beneficiat de o serie de teste fizice și virtuale pentru a asigura cele mai bune performanțe într-o gamă variată de condiții de conducere. Rezultatul este o îmbunătățire semnificativă a aderenței, echilibrului și stabilității, atât în condiții de vreme uscată, cât și umedă, contribuind la o experiență de condus excepțională. Prin inovațiile aduse la nivelul șasiului, suspensiilor și roților, Ferrari 12Cilindri se dovedește a fi o mașină nu doar puternică și rapidă, ci și extrem de manevrabilă și stabilă, oferind șoferului o experiență de condus de excepție, atât pe șosele obișnuite, cât și pe pistele de curse.
Prețul noului Ferrari 12Cilindri rămâne un subiect de speculație, se anticipează că nu va fi deloc ieftin, însă biroul PHP închirieri auto Cluj estimează o sumă de aproximativ 350.000 de euro sau chiar mai mult pentru versiunea cabriolet Spider. Această sumă impresionantă reflectă nu doar exclusivitatea și performanța excepțională a acestui automobil, ci și reputația și prestigiul asociate numelui Ferrari.
În timp ce Ferrari 12Cilindri este cu siguranță un automobil excepțional, există și alternative demne de luat în considerare pentru cei care caută o experiență similară de conducere sau pentru cei care doresc să exploreze alte opțiuni. Aston Martin DB12 este o alegere elegantă, cu un design atrăgător și un interior luxos, în timp ce Bentley Continental GT Speed îmbină rafinamentul cu performanța impresionantă a unui motor W12. De asemenea, Porsche 911 Turbo S rămâne o alegere populară pentru cei care apreciază manevrabilitatea și performanța de vârf. Fiecare dintre aceste alternative pe are biroul de închirieri auto Cluj vi le-a prezentat mai sus are propriile sale caracteristici distincte și atracții, iar alegerea depinde în mare măsură de preferințele personale ale fiecărui client. Cu toate acestea, indiferent de opțiunea aleasă, pasionații de mașini vor continua să aprecieze și să admire măiestria și inovația pe care Ferrari le aduce în lumea automobilistică.
În concluzie, lansarea noului Ferrari 12Cilindri a stârnit cu siguranță interesul și entuziasmul pasionaților de mașini din întreaga lume. Cu un design impresionant, o performanță de excepție și o tehnologie de vârf, acest automobil promite să ofere o experiență de conducere memorabilă și satisfăcătoare. Cu toate acestea, într-o piață a mașinilor sport de lux în continuă evoluție, există întotdeauna alternative demne de luat în considerare. Fie că alegi un alt model emblematic sau optezi pentru noul Ferrari 12Cilindri, important este să găsești mașina care se potrivește perfect dorințelor și nevoilor tale.
Indiferent de preferințe, pasiunea pentru mașini va continua să unească și să inspire entuziaști din întreaga lume. Ferrari 12Cilindri și alternativele sale sunt doar câteva dintre bijuteriile din coroana automobilistică, demonstrând încă o dată că pasiunea pentru inovație și performanță nu cunoaște limite.
Vă invităm să închiriați o mașină din flota biroului de închirieri auto PHP Rent a Car din incinta aeroportului Avram Iancu din Cluj Napoca.
Pentru rezervări NON-STOP vă rugăm să ne contactați:
0752.012.012
office@phprentacar.ro